Retur og reklamasjon
Retur og angrerett
Du som kunde har rett til å bruke angreretten innen 14 dager fra du mottar varen. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
Slik returnerer du:
- Send oss en mail på post@vbaat.no og merk emne med "Retur + ordrenummer" og hvilke varer du ønsker å returnere.
- Når du har mottatt en bekreftelse fra oss på at returen er godkjent, kan du sende oss pakken med varene i posten fra ditt nærmeste poststed. Varene sendes til adresse:
Spedify AS
C/O Vindfangeren Løft og Båtservice AS
Sagveien 25
1814 Askim
Vi betaler dessverre ikke fraktkostnaden for returen, men så lenge returen er godkjent og varen kommer tilbake til oss, vil du selvfølgelig få refundert beløpet i sin helhet. Du vil få pengene tilbake på konto for varen så fort vi har mottatt produktet, og varen må mottas hos oss i "ny" tilstand med ubrutt forpakning og sendes på en forsvarlig måte slik at vi unngår lekkasjer, knuste eller sammenklemte produkter i posten. Husk at alle flasker, sprayer og syrer må oppi en tett plastpose oppi esken, og at på malingsspann må lokket teipes igjen.
Reklamasjon
Dersom det skulle være en mangel eller defekt ved varen, ber vi deg ta kontakt på post@vbaat.no og merke emne med "Reklamasjon + ordrenummer". Vi vil dermed enten sende deg et nytt produkt, forsøke reparere produktet eller gi deg pengene tilbake på konto - dette må vurderer i hver enkelt sak.
Legg ved bilde og beskrivelse av feilen. Vi betaler selvsagt returen når det er reklamasjonssaker.